2013. július 28., vasárnap

Liebster blog award


Szabályok!

1) Linkkel jelöld azt az embert ,aki téged jelölt/nevezett a díjra! 


2) Válaszolj a 10 kérdésre, amit a neveződ kiírt!

3) Nevezz/jelölj Te is 10 embert a díjra! (Arra figyelj, hogy 200 alatti legyen a követőik száma)

4) Írj Te is kérdéseket az általad jelölteknek!

5) Jelezd a jelöltjeid blogjain, hogy jelölted/nevezted őket!


A díjat köszönöm szépen RavenS-nek!
Íme a kérdések, amiket kaptam:


1. Ki szerinted a legjobb gonosz karakter, akiről olvastál és miért?
Ezen nem kell sokat agyalnom, viszont egyből kettőt is mondok. Egy női és egy férfi karaktert.
Az első jelöltem egyértelműen Sebastian (Jonathan Christopher Morgenstern) A végzet ereklyéi sorozatból. Nálam ő az, aki teljes mértékben megtestesíti a negatív karaktert. Pszichopata, őrült, de érzelmeket vált ki az emberből, és szerintem ez elengedhetetlen, ha a rosszakról beszélünk. Mozgasson meg, rázzon fel, vagy csináljon bármit, csak ne hagyjon hidegen. Tegyen róla, hogy elhiggyem, hogy ő tényleg nem egy angyalka. Sebastian pedig pont ilyen. (Az már más kérdés, hogy amellett, hogy utálom, imádom is :D)
A második jelöltem pedig Diril, az Összetört glóriák sorozatból. Eszternek sikerült megalkotnia egy roppant jó főgonoszt, aki végre nem férfi, és megmutatta, hogy nem csak fizikai erővel rendelkező személy lehet veszélyes, és, hogy léteznek olyan fegyverek, melyeket csakis egy nő birtokolhat. 
Egyébként megnézném Diril és Sebastian ördögi kis duóját együtt :P

2. Ha választhatnál, melyik világban/történelmi korban élnél az eddig olvasottak/filmen látottak közül és miért?
Erre is több válaszom van. Az ókori Egyiptom  lenne az első választottam, mivel odáig vagyok az egyiptomi dolgokért. Imádom a kultúrájukat, a tehetségüket, és mindent, ami hozzájuk kapcsolódik. Nem tudnám megmagyarázni, hogy miért, de nagyon vonz.
A másik pedig a középkor lenne. Igen, tudom, nem vagyok normális, mert akkoriban betegség-betegség hátán pusztított, a maradék embereket meg felakasztották, megkínozták, stb. Viszont odáig vagyok azért a korért. A ruháikért, a táncaikért, és úgy mindenért. Ha lehetne választani, akkor amolyan női Robin Hood lennék, vagy lovag :D
Ha pedig lovagokról van szó, akkor én elvesztem. Sokkal jobban szeretem őket, mint a szőke hercegeket fehér lovon. Nálam a kard, a páncél, és a hősiesség a nyerő :P

3. Csalt-e már a szemedbe könnyeket egy könyv és ha igen, melyik?
Hajajj! De még mennyire! Ha már csak azt nézem, hogy Cassie a kedvenc íróm, akiről köztudott, hogy imádja kínozni az olvasóit, akkor kapásból ott van A herceg és  Az elveszett lelkek városa.
De ezenkívül: New Moon, A burok, Hívogat a fény, Lament, A soha határa, és itt abba is hagyom a felsorolást, mielőtt azt hinnétek, hogy érzelmi roncs vagyok :D

4. Milyen koncertre szeretnél mindenképpen eljutni egyszer?
Nickelback!!!! ♥Chad♥
Imagine Dragons, Pitbull, Lady Gaga, Sunrise Avenue

5. Melyik íróval találkoznál a legszívesebben?
Cassandra Clare - óriási álmom, hogy egyszer találkozzak vele, és a könyveimbe firkantson két elnyújtott C-t :) 

6. Melyik könyves/filmes karakterrel ülnél le egy jó beszélgetésre?
Csak beszélgetni lehet? :D
Herondale fiúk (Jace és Will), Magnus, Andrew Parrish, Drew, Elijah, Clary, Izzy, Gideon és Gwenny, és Xemerius.

7. Ha feldühítenél egy alvilági nagyhalat és utánad küldene egy horda jól képzett bérgyilkost, kihez mennél segítségért?
Ha könyves karaktert kell választani, akkor egyértelműen Jace-hez :D Ki lehetne jobb az alvilági ügyek elrendezésében?
Ha pedig valós személy kell, akkor az fogós kérdés...mindenképp olyanhoz, akiben feltétel nélkül megbízhatok, és jelenleg egyetlen ilyen személyt ismerek, anyut. 

8. Mi a kedvenc édességed?
Esterházy-torta *-*

9. Ha feltehetnél egyetlen kérdést Istennek/Allahnak/Buddhának/Sorsnak/vagy amiben hiszel, mi lenne az?
Miért annyira számítóak az emberek.... :)

10. Melyik az a szám, ami tökéletesen leírja a jelenlegi hangulatodat?
Hát (tudom, háttal nem kezdünk mondatot, de én most igen :D ) tekintve, hogy a Will-Cortez párbaj rányomta a bélyegét a hangulatomra, leginkább az Imagine dragons - Demons számát mondanám. Ebben benne van minden, tartalmilag szomorúbb, de egyébként ritmusos. Kicsit olyan keserédes. :) 



Köszönöm a kérdéseket!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése