2014. szeptember 18., csütörtök

Közeleg A viharszívű Mya Mavis meglepetés!


A keddi bejegyzésemben már említettem, hogy szeptember 19-én lehull a lepel egy bizonyos meglepiről, melynek főszereplője A viharszívű Mya Mavis, A napszemű Pippa Kenn második része. Immár elárulhatom, hogy a meglepetés nem más, mint maga a fülszöveg és a borító, melyből már ma is láthattok egy kis részletet. Íme:




Én személy szerint már rettentően várom, hogy olvashassam, a prológus - amit ide kattintva tudtok elolvasni -, nagyon felpiszkálta a fantáziámat. Alig várom, hogy újra belecsöppenhessek Pippáék világába, és kíváncsi vagyok, miként alakul tovább a szereplők sorsa, merre vagy milyen kalandokba sodorja őket az élet.
De itt még mindig nincs vége a jó híreknek! Sorolom, mire számíthattok:
- szeptember 19-én borító leleplezés! 
- blogturné Myával
- szombaton érdemes lesni Kemese Fanni oldalát, mert újabb részletet oszt meg
- és végül, de nem utolsó sorban: egy kis teaser idézet a regényből:



További idézeteket találtok az alábbi blogokon:
Bibliotheca Fummie

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése