2016. július 8., péntek

Nyírd ki ezt a naplót kihívás - 4. nap



A Maxim Kiadó jóvoltából nálunk is megjelent a Nyírd ki ezt a naplót - és alkoss valami újat! c. interaktív könyv, mely nem csak kreativitásra sarkallja gazdáját, hanem szórakoztatja is. Mi több, stressz levezetésére is kiválóan alkalmas.
A feladatok igen sokszínűek, és bár elsőre meghökkentőnek bizonyulnak, egy valamire való könyvmoly számára pedig egyenesen szentségtörésnek, mégis pont a sokkolás és a komfortzónából való kimozdítás a céljuk.
Hitetlenkedésem és belső tiltakozásom ellenére úgy döntöttem, én is belevágok a rongálásba/alkotásba, melynek folyamatát július és augusztus során, lépésről-lépésre veletek is megosztom képekkel, animációkkal, videókkal illusztrálva.
Tartsatok velem a kihívás során, szerezzétek be a saját naplótokat, és játsszunk együtt! Bátorságotok jutalma nem marad el, augusztus végén két aprócska nyereménycsomagot sorsolok ki azok között, akik velem tartanak. 


Keri Smith: Nyírd ki ezt a naplót - és alkoss valami újat

Kiadó: Maxim Kiadó
ISBN: 9789632616780
Oldalszám: 224 oldal
Fordító: Loósz Vera

Fülszöveg:
Mindig azt mondták, hogy vigyázz a könyveidre? Most felejtsd el! Ha van benned egy kis romboló hajlam, hogy összegyűrj, szétvágj, átlyukassz vagy összekoszolj egy könyvet, eljött a te időd. Végre itt egy napló, amivel azt tehetsz, amit csak akarsz. Sőt utasítanak rá…
Keri Smith zseniális alkotása, mely több millió példányban kelt el már világszerte, megmozgatja a fantáziádat, elragadja a képzeletedet, és úgy érezheted, te is képes vagy valami hihetetlen dolgot létrehozni.
Győzd le a félelmedet az üres oldalak iránt, és tapasztald meg az igazi kreativitást!




Negyedik nap


11. lépés - Hakuna Matata


Mesés folytatást ígértem, úgyhogy rögtön egy Simba képpel indítjuk a napot.
Rengeteget agyaltam, mit is kezdhetnék a "Rágódj rajta!" feladattal, mert hát merészség ide vagy oda, azért mégsem szerettem volna el/megcsócsálni a lapot - éppen famentes diétán vagyok. Végül arra jutottam, szabadon értelmezem az utasítást, és legnagyobb kedvencemet varázsolom az oldalpárra, vagyis Simbát, miközben némi undorral, de a bogár-vacsival belekóstol a Hakuna Matata életérzésbe. Mondjuk Simba helyében én nem rágódnék azon a dundi kukacon/hernyón; sőt le sem nyelném, de Timon és Pumba ragaszkodott hozzá, hogy a "Ne" szócskát áthúzzuk, úgyhogy Hakuna Matata! 


12. lépés - Illatozz, mint egy herceg(nő)!


Disney vonalon haladva, mindenféle bogarat hátrahagyva, hercegnőibb feladat után néztem, így kötöttem ki az "Ezt az oldalt itasd át egy általad választott itallal"-nál, amit ciki vagy sem, egészen eddig a pillanatig, ahányszor megnéztem, "illattal"-nak olvastam, úgyhogy aszerint értelmezve oldottam meg. De hát ugye fő a kreativitás, és sosem tudni, lehet valaki parfümöt iszik... Rágós illatú. Egy kortyot? Senki? Hát jó...
Szóval fogtam a rágós illatú parfümömet és kis segítőm (Topi nevű vizslám) társaságában jól átitattam vele a lapot. Csakhogy míg elfordultam, illatmániás drágám úgy gondolta, jól belehempereg (2. kép).  Róla egyébként tudni kell, hogy él-hal az illatosított katalógusokért, ahányszor hasonló közelébe kerül, jól bedörzsöli magát. Fő a jó megjelenés.


13. lépés - Lengj, mint Tarzan!


Ez az a feladat, amit több módon is megcsináltam. Elsőként összefontam három különböző színű fonalat, mellyel megkötöttem a könyv gerincét (a későbbiekben remek kis könyvjelzőként funkcionál), majd kellő lendülettel a ház oldalához csapkodtam.
Tessék kapaszkodni: még így sem történt semmi baja a borítónak, pedig rücskös, meszes fallal ölelkezett össze! Éljen a strapabíróság!
De minthogy a falhoz csapkodás csak addig látványos, amíg tart, tovább agyaltam, mihez kezdhetnék az üres fehér lappal, és arra jutottam, felhúzok egy falat. Ceruzával megrajzoltam a téglafalat, majd narancs és barna ceruzával satírozva színt adtam neki. Miután elkészültem, a könyvhöz mellékelt kis nyereményjátékos lapot átszabtam úgy, hogy kijöjjön belőle a mini Nyírd ki ezt a naplót, aminek a hátuljához egyszerű papírragasztóval odaragasztottam egy fehér cérnát, melynek a másik végét a "kösd" rajzolt vonalához erősítettem hasonló technikával. Végeredményben kaptam egy mini könyvet, amit minden szívfájdalom nélkül a falnak hintáztathatok. ^^


Nézzetek vissza holnap is, vitorlát bontunk!




Megtetszett? Szerezz egyet te is!






Nyereményjáték


Egy kihívás nem igazi kihívás, ha nincs valami aprócska tétje! Tartsatok velem a napló kinyírásában, és augusztus végén kisorsolok egy szerencsés nyertest, aki gazdagabb lesz néhány dedikált könyvjelzővel és könyves relikviával.
Hogy ehhez mit kell tennetek? Szerezzétek be a Nyírd ki ezt a naplót! egy példányát, csináljatok meg belőle legalább egy feladatot, melynek fényképes bizonyítékát küldjétek el a www.dreamworld.books.blog@gmail.com e-mail címre, és extra pontokért kedveljetek néhány facebook és instagram oldalt.
Ha pedig augusztus végéig valamilyen oknál fogva nem sikerülne beszereznetek a naplót, sebaj. Egy szerényebb könyves relikviás csomag azok között is gazdára talál, akik megosztják a blog kihívásának bármely napját, és kedvelik a rafflecopterben látható oldalakat.
Fontos! Csak Magyarország területén belül tudok postázni, illetve a nyereményjáték teljesen független a kiadótól.

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése