2016. július 10., vasárnap

Nyírd ki ezt a naplót kihívás - 6. nap



A Maxim Kiadó jóvoltából nálunk is megjelent a Nyírd ki ezt a naplót - és alkoss valami újat! c. interaktív könyv, mely nem csak kreativitásra sarkallja gazdáját, hanem szórakoztatja is. Mi több, stressz levezetésére is kiválóan alkalmas.
A feladatok igen sokszínűek, és bár elsőre meghökkentőnek bizonyulnak, egy valamire való könyvmoly számára pedig egyenesen szentségtörésnek, mégis pont a sokkolás és a komfortzónából való kimozdítás a céljuk.
Hitetlenkedésem és belső tiltakozásom ellenére úgy döntöttem, én is belevágok a rongálásba/alkotásba, melynek folyamatát július és augusztus során, lépésről-lépésre veletek is megosztom képekkel, animációkkal, videókkal illusztrálva.
Tartsatok velem a kihívás során, szerezzétek be a saját naplótokat, és játsszunk együtt! Bátorságotok jutalma nem marad el, augusztus végén két aprócska nyereménycsomagot sorsolok ki azok között, akik velem tartanak. 


Keri Smith: Nyírd ki ezt a naplót - és alkoss valami újat

Kiadó: Maxim Kiadó
ISBN: 9789632616780
Oldalszám: 224 oldal
Fordító: Loósz Vera

Fülszöveg:
Mindig azt mondták, hogy vigyázz a könyveidre? Most felejtsd el! Ha van benned egy kis romboló hajlam, hogy összegyűrj, szétvágj, átlyukassz vagy összekoszolj egy könyvet, eljött a te időd. Végre itt egy napló, amivel azt tehetsz, amit csak akarsz. Sőt utasítanak rá…
Keri Smith zseniális alkotása, mely több millió példányban kelt el már világszerte, megmozgatja a fantáziádat, elragadja a képzeletedet, és úgy érezheted, te is képes vagy valami hihetetlen dolgot létrehozni.
Győzd le a félelmedet az üres oldalak iránt, és tapasztald meg az igazi kreativitást!




Hatodik nap


17. lépés - Fecnik, fecnik mindenhol!


Tegnap azt ígértem, hogy ma a regényeké lesz a főszerep, úgyhogy csapjunk is bele!
Amint megpillantottam az "Ezt az oldalt kizárólag irodaszerekkel borítsd be" című feladatot, azonnal Jennifer Niven regénye ugrott be, melynek borítóján jópofa post it cetlikre vannak írva és rajzolva a legfontosabb dolgok. A home made, hirtelen felindulásból elkövetett alkotásnak viszont az a hátránya, hogy nem állnak az ember rendelkezésére megfelelő dolgok. Nekem például rendes post item nem volt, úgyhogy miután a könyvlapnak adtam - ceruzával satírozva - egy kékes hátteret, idézetjelölő cédulákkal küszöböltem ki a csorbát. Ám még így sem lett teljes a hasonlóság, hiszen kék helyett zöld lapocskáim voltak, de hát gondoljunk a kreativitásra meg az alkotói szabadságra.
Szóval miután beszíneztem kékkel a hátteret, elkezdtem elhelyezni a kis lapokat duplán (megjegyzem, nem volt egyszerű - milliót használtam el, és milliószor rendeztem át, mire oké lett), amiket a biztonság kedvéért ragasztóval rögzítettem. Végül felrajzoltam rájuk az ábrákat, és felírtam a magyar borítón látható szövegeket.


18. lépés - Vékony, vastag, vékony, vastag,...


A "Húzz vastag vonalakat, és vékonyakat is!" feladta a leckét. Eleinte zebracsíkokra gondoltam (ennek a megvalósítását láthatjátok a bal oldalon), majd eszembe jutott a vonalkód dolog, amiből pedig egyenesen következett a Reboot (ami az egyik kedvenc olvasmányom volt tavaly; és bár itthon sajnos más borítóval jelent meg, én annak idején az eredetijébe szerettem bele).
Tehát fogtam egy sima lapot, méretre szabtam, majd első lépésként fekete vízfestékkel szépen lekentem. Ezután jött a piros vonalkázás, legvégül pedig a fehér számozás. Az elkészült és megszáradt "művet" ragasztóval ragasztottam a naplóba, így az erőteljes színek nem ütöttek át a következő lapra.
A végeredmény? Hát... nem mondom, hogy ez lett a kedvenc oldalam. :D


19. lépés - Dum-dum-dum


A "Dobolj ceruzákkal ezen az oldalon" feladatnál rögtön Kaidan és a Lascivious koncertjegy jutott eszembe, úgyhogy az üres lapra sima ceruzával felrajzoltam a srác hivatalos logóját (annyi módosítással, hogy halálfej helyett egy K-t és lángcsóvát biggyesztettem a kör közepébe), és kiszíneztem. Miután ezzel megvoltam, fogtam néhány színest, és felidézve tinikori élményeimet (amikor még bejárásom volt garázsbandák próbáira - melyeken még a dobolást is kipróbálhattam), dobolni kezdtem - ezt lentebb az animáción meg is leshetitek. 
Ami engem illet, mind a rajzolás, mind pedig a dobolás folyamatát nagyon élveztem, jó volt picit ceruzás rocksztárrá vedleni, de azért nem tiltakoznék ellene, ha Kaidan szeretne dobleckékkel fejleszteni a képességeimen (van mit!).


Nézzetek vissza holnap is, folytatjuk a kihívást!





Megtetszett? Szerezz egyet te is!





Nyereményjáték


Egy kihívás nem igazi kihívás, ha nincs valami aprócska tétje! Tartsatok velem a napló kinyírásában, és augusztus végén kisorsolok egy szerencsés nyertest, aki gazdagabb lesz néhány dedikált könyvjelzővel és könyves relikviával.
Hogy ehhez mit kell tennetek? Szerezzétek be a Nyírd ki ezt a naplót! egy példányát, csináljatok meg belőle legalább egy feladatot, melynek fényképes bizonyítékát küldjétek el a www.dreamworld.books.blog@gmail.com e-mail címre, és extra pontokért kedveljetek néhány facebook és instagram oldalt.
Ha pedig augusztus végéig valamilyen oknál fogva nem sikerülne beszereznetek a naplót, sebaj. Egy szerényebb könyves relikviás csomag azok között is gazdára talál, akik megosztják a blog kihívásának bármely napját, és kedvelik a rafflecopterben látható oldalakat.
Fontos! Csak Magyarország területén belül tudok postázni, illetve a nyereményjáték teljesen független a kiadótól.


a Rafflecopter giveaway

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése