2016. augusztus 23., kedd

Nyírd ki ezt a naplót kihívás - 22. nap



A Maxim Kiadó jóvoltából nálunk is megjelent a Nyírd ki ezt a naplót - és alkoss valami újat! c. interaktív könyv, mely nem csak kreativitásra sarkallja gazdáját, hanem szórakoztatja is. Mi több, stressz levezetésére is kiválóan alkalmas.
A feladatok igen sokszínűek, és bár elsőre meghökkentőnek bizonyulnak, egy valamire való könyvmoly számára pedig egyenesen szentségtörésnek, mégis pont a sokkolás és a komfortzónából való kimozdítás a céljuk.
Hitetlenkedésem és belső tiltakozásom ellenére úgy döntöttem, én is belevágok a rongálásba/alkotásba, melynek folyamatát július és augusztus során, lépésről-lépésre veletek is megosztom képekkel, animációkkal, videókkal illusztrálva.
Tartsatok velem a kihívás során, szerezzétek be a saját naplótokat, és játsszunk együtt! Bátorságotok jutalma nem marad el, augusztus végén két aprócska nyereménycsomagot sorsolok ki azok között, akik velem tartanak. 


Keri Smith: Nyírd ki ezt a naplót - és alkoss valami újat

Kiadó: Maxim Kiadó
ISBN: 9789632616780
Oldalszám: 224 oldal
Fordító: Loósz Vera

Fülszöveg:
Mindig azt mondták, hogy vigyázz a könyveidre? Most felejtsd el! Ha van benned egy kis romboló hajlam, hogy összegyűrj, szétvágj, átlyukassz vagy összekoszolj egy könyvet, eljött a te időd. Végre itt egy napló, amivel azt tehetsz, amit csak akarsz. Sőt utasítanak rá…
Keri Smith zseniális alkotása, mely több millió példányban kelt el már világszerte, megmozgatja a fantáziádat, elragadja a képzeletedet, és úgy érezheted, te is képes vagy valami hihetetlen dolgot létrehozni.
Győzd le a félelmedet az üres oldalak iránt, és tapasztald meg az igazi kreativitást!




Huszonkettedik nap


81. lépés - Bittersweet


Néhány posztomban említettem, hogy szabadidőmben fiókregényeket irkálok, és van köztük egy, ami különösen sokat jelent nekem. Ebben fontos szerepet kap a cseresznyevirág, és a - reményeim szerint jól leírt - japán kanjik jelentései is.
A cseresznyeág és a kanjik vízfestékkel készültek, míg a rózsaszín háttér ujjal elmaszatolt pirosító a sminkkészletem mélyéről.


82. lépés - Színskála


Sajnálom, hogy ezt a tesztoldalt viszonylag későn fedeztem fel, ugyanis a sok rajzolás-színezés során nagyon jól jött volna, ha láthatom, pontosan milyen árnyalatú és keménységű ceruzáim vannak. 


83. lépés - Teli szájjal...


Nos... ez nagyjából hasonló feladat volt, mint a bal kezes írás. Hasonlóan kivitelezhetetlen és nehéz. Sőt! Megkockáztatom, még annál is nehezebb. Hiába gyakoroltam előtte papíron, esélyem sem volt a fejlődésre, úgyhogy lesz, ami lesz alapon belevágtam. Bekaptam a zöld zselés filcemet (ennek volt viszonylag jól megtartható formája), és egy Trónok harca sorozatos idézetet rondítottam a lapra. A másik oldalra pedig egy, az utasítást jelképező rajz került, aminél ceruzát és rúzst használtam, míg a barnás hátteret szemhéjpúderrel festettem fel.


84. lépés - Pascal és a cékla


Oké, ez a feladat egy élmény volt! Sokáig nem tudtam, mivel is színezhetném be a nyelvemet. Kipróbáltam egy zöld nyalókát, de nem vált be. Aztán ráfanyalodtam az ételfestékes vízre, de az sem jött be. Végül megfogadtam Lupi tanácsát, és kerítettem egy üveg céklát.
Kezdetben magával a zöldséggel próbálkoztam, ám az csak a fogaimon fogott, a nyelvemen nem - és magában förtelmes íze volt az ecetes céklának -, úgyhogy megpróbáltam inni egy kis levet... hát annyit mondok, majdnem pirosra festettem a falunkat. :D
Néhány eredménytelen kísérlet után rájöttem, önteni kéne a nyelvemre, csakhogy amint nyeltem egyet, a szín eltűnt, kinyújtva pedig enyhén bulimiás érzés kerített hatalmába, szóval az utolsó próbánál előre kinyitottam a naplót, bementem a fürdőbe és jóadagnyi céklalevet öntöttem a nyelvemre, majd gyorsan megnyaltam a lapot. Ha csak fél nyelvvel is, de sikerrel jártam!
Az extra vicc, hogy a nyalintás átütött, és a Hodoros oldalam közepén egy nagy szív képződött, amolyan I <3 Hodor módon. Nem, ne is mondjatok semmit! :D 


85. lépés - Lepkeház


Állatbarátként és bogár/rovarfóbiásként biztos voltam benne, hogy egyszer élő, de már halott állatkákkal nem fogom díszíteni ezt az oldalpárt. Alternatív megoldásként rajzolni szerettem volna, de aztán belebotlottam ebbe a pillangós matrica szettbe, és szerelembe estem. A pillangók nem élnek, de nem is holtak. (Ha ti is szeretnétek ilyet, a Lidle-ben lehet kapni fillérekért.)


86. lépés - Car wash


Eleinte csak az autót akartam végigtörölni a naplóval, de aztán beugrott, miért is ne rajzolhatnék ide egy autót is? És ha már autó, akkor a legjobb belőle Matuka!
A rajz ceruzával készült, a kontúrja viszont filc.


87. lépés - Megy a naplóóóó


Az utasítás értelmében végig kell csúsztatni a naplót egy hosszú folyosón. Sajnos ennél hosszabb folyosó nem állt rendelkezésemre, de a művelet így is sikerült. Sőt, túl is teljesítettem a kinyírást, mivel sikerült siklás közben elszakítanom az egyik kedvenc oldalamat.


88. lépés - Sétálunk, sétálunk...


A családom talán ezen a ponton nézett a leghülyébbnek (bár, az "Apa, végigtörölhetem ezzel a lappal a kocsidat" kérdés is ott van a dobogón). Fogtam a kutyám nyakörvét, rátettem a naplóra, majd a pórázzal elvittem sétálni.
Azt hiszem, Topi jobban örült volna, ha a nyakörv rajta van, és ő megy. :D


89. lépés - Spricc!


Ez a feladat kicsit hasonlít a kávésra, de itt nincs megszabva, milyen italt használjunk. Jómagam szerettem volna valami színeset, így az áfonyás szörpnél kötöttem ki,  de elárulom, semmi színe nem lett. :D
Ami a megvalósítást illeti, fogtam egy szívószálat, felszívtam némi folyadékot és ráspricceltem a lapokra.



Nézzetek vissza máskor is, folytatjuk kihívásunkat!





Megtetszett? Szerezz egyet te is!





Nyereményjáték


Egy kihívás nem igazi kihívás, ha nincs valami aprócska tétje! Tartsatok velem a napló kinyírásában, és augusztus végén kisorsolok egy szerencsés nyertest, aki gazdagabb lesz néhány dedikált könyvjelzővel és könyves relikviával.
Hogy ehhez mit kell tennetek? Szerezzétek be a Nyírd ki ezt a naplót! egy példányát, csináljatok meg belőle legalább egy feladatot, melynek fényképes bizonyítékát küldjétek el a dreamworld.books.blog@gmail.com e-mail címre, és extra pontokért kedveljetek néhány facebook és instagram oldalt.
Ha pedig augusztus végéig valamilyen oknál fogva nem sikerülne beszereznetek a naplót, sebaj. Egy szerényebb könyves relikviás csomag azok között is gazdára talál, akik megosztják a blog kihívásának bármely napját, és kedvelik a rafflecopterben látható oldalakat.
Fontos! Csak Magyarország területén belül tudok postázni, illetve a nyereményjáték teljesen független a kiadótól.


a Rafflecopter giveaway

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése