2016. augusztus 29., hétfő

Nyírd ki ezt a naplót! kihívás - 25. nap



A Maxim Kiadó jóvoltából nálunk is megjelent a Nyírd ki ezt a naplót - és alkoss valami újat! c. interaktív könyv, mely nem csak kreativitásra sarkallja gazdáját, hanem szórakoztatja is. Mi több, stressz levezetésére is kiválóan alkalmas.
A feladatok igen sokszínűek, és bár elsőre meghökkentőnek bizonyulnak, egy valamire való könyvmoly számára pedig egyenesen szentségtörésnek, mégis pont a sokkolás és a komfortzónából való kimozdítás a céljuk.
Hitetlenkedésem és belső tiltakozásom ellenére úgy döntöttem, én is belevágok a rongálásba/alkotásba, melynek folyamatát július és augusztus során, lépésről-lépésre veletek is megosztom képekkel, animációkkal, videókkal illusztrálva.
Tartsatok velem a kihívás során, szerezzétek be a saját naplótokat, és játsszunk együtt! Bátorságotok jutalma nem marad el, augusztus végén két aprócska nyereménycsomagot sorsolok ki azok között, akik velem tartanak. 


Keri Smith: Nyírd ki ezt a naplót - és alkoss valami újat

Kiadó: Maxim Kiadó
ISBN: 9789632616780
Oldalszám: 224 oldal
Fordító: Loósz Vera

Fülszöveg:
Mindig azt mondták, hogy vigyázz a könyveidre? Most felejtsd el! Ha van benned egy kis romboló hajlam, hogy összegyűrj, szétvágj, átlyukassz vagy összekoszolj egy könyvet, eljött a te időd. Végre itt egy napló, amivel azt tehetsz, amit csak akarsz. Sőt utasítanak rá…
Keri Smith zseniális alkotása, mely több millió példányban kelt el már világszerte, megmozgatja a fantáziádat, elragadja a képzeletedet, és úgy érezheted, te is képes vagy valami hihetetlen dolgot létrehozni.
Győzd le a félelmedet az üres oldalak iránt, és tapasztald meg az igazi kreativitást!




Huszonötödik nap


106. lépés - Szeret, nem szeret


Annak idején, amikor megkaptam a naplót, úgy terveztem, elásom ezt az oldalpárt... ahhoz képest elég sokat változott a dolog. :D
Gondolkoztam azon is, hogy az ősz közeledtével beragasztok néhány még zöld levelet, és már megsárgultakat is, ám végül a rajz mellett döntöttem az időtállósága miatt. Komposztálandó alanynak az őszirózsát választottam, szép, nem nehéz megrajzolni, mégis mutatós. Bal oldalra két még viruló virág került egy tündérrel, hisz sokan úgy tartják, minden növényhez tartozik egy tündér - és aranyos elképzelni, hogy ők vigyáznak védenceikre. A másik lapra pedig egy, már hervadó, haldokló változatot rajzoltam fel.


107. lépés - Pormanó


Hősiesen végigtapiztam a zsebeimet, de egyikben sem találtam zsebpiszkot - szerencsére -, úgyhogy más módszer után néztem. És hát ki/mi is lehetne tökéletesebb, mint maga Pormanó?
Ceruzával megrajzoltam a figurák körvonalait, illetve megerősítettem a szemüket, szájukat, kezüket, majd virágföldet maszatolva megalkottam a testüket is. 


108. lépés - Do Epic!


Talán a Veled minden hely ragyogó turnénál volt egy olyan különleges extránk, hogy olyasmiket kellett leírni, amiket minél előbb szerettünk volna elérni. Az én egyik pontom az "Élni!" volt, s most ennek apropójából született meg ez a megvalósítás is. Az "élj!" mellé pedig mindenféle buzdító vagy meghatározó szó, kifejezés került. Van, amit ceruzával készítettem, míg másoknál zselés tollat használtam. 


109. lépés - Fight!


Amikor az ember dühös és forronganak benne az indulatok, akkor sokszor jól jönne otthonra egy boxzsák, hogy kiadja a bánatát - ebből a gondolatból született meg a rajzom is. Boxzsákot és boxkesztyűt választottam. 
Mind a kettő ceruzával készült, kivéve a kesztyűk alatti árnyékolást, mert ott fekete szemhéjpúdert használtam. 


Nézzetek vissza máskor is, folytatjuk kihívásunkat!



Megtetszett? Szerezz egyet te is!





Nyereményjáték


Egy kihívás nem igazi kihívás, ha nincs valami aprócska tétje! Tartsatok velem a napló kinyírásában, és augusztus végén kisorsolok egy szerencsés nyertest, aki gazdagabb lesz néhány dedikált könyvjelzővel és könyves relikviával.
Hogy ehhez mit kell tennetek? Szerezzétek be a Nyírd ki ezt a naplót! egy példányát, csináljatok meg belőle legalább egy feladatot, melynek fényképes bizonyítékát küldjétek el a dreamworld.books.blog@gmail.com e-mail címre, és extra pontokért kedveljetek néhány facebook és instagram oldalt.
Ha pedig augusztus végéig valamilyen oknál fogva nem sikerülne beszereznetek a naplót, sebaj. Egy szerényebb könyves relikviás csomag azok között is gazdára talál, akik megosztják a blog kihívásának bármely napját, és kedvelik a rafflecopterben látható oldalakat.
Fontos! Csak Magyarország területén belül tudok postázni, illetve a nyereményjáték teljesen független a kiadótól.


a Rafflecopter giveaway

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése